Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De motor staat bij Motorcentrum Almere!
- ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | luchtgekoelde viertakt 70° v-twin |
Boring x slag | 81|63 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 9,0 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 40|29,4|6.500 |
Max. koppel | 50,1|3.000 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | nb |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 140 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 86 mm |
Remmen voor | 298 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Remmen achter | trommelrem 200 mm |
Voorband | 130/90-16 |
Achterband | 170/80-15 |
Wielbasis | 1.610 |
Lengte | 2.340 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1.070 |
Zithoogte | 695 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Kenmerkend voor deze XVS 650 A DragStar Clasic zijn oa het royale dubbel zadel, de onderhoudsarme cardantransmissie en de klassieke, op de tank, geplaatste snelheidsmeter. Leverbare kleuren midnight black en sunset silver. |
| Deventer, Overijssel |
| 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige
verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken