Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2011, 9413 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2011, 16000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2012, 34946 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2012, 18315 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2012, 28068 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2012, 27506 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.450,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 20000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2013, 32846 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2013, 23149 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2013, 23889 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2013, 15300 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.250,- € 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 12000 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 4.690,- € 4.750,- p/mnd klik hier
2014, 65506 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2014, 40579 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2014, 22432 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 12546 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2015, 16007 Km
Merkdealer
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 6.395,- p/mnd klik hier
2015, 31179 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 32500 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion