Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2017, 821 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 11856 Km
SUZUKI SV 650 X
SUZUKI SV 650 X
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2019, 43727 Km
Merkdealer
SUZUKI SV 650 X
SUZUKI SV 650 X
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2019, 11000 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2019, 15531 Km
SUZUKI SV 650 X
SUZUKI SV 650 X
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 18096 Km
SUZUKI SV 650 X
SUZUKI SV 650 X
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, 25000 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2020, 27560 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2020, 7423 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2020, 6151 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2020, 6151 Km
SUZUKI SV 650 X
SUZUKI SV 650 X
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2020, 5009 Km
Merkdealer
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2020, 8458 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2020, 14218 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2020, 716 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.995,- € 7.299,- p/mnd klik hier
2020, 995 Km
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2021, 3450 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion