Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  SV 650 XA - 2020

Garantie: Ja
6151 Km
Zilver
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
suzuki - sv-650-xa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUZUKI SV 650 XA – Sportieve en veelzijdige naked bike

De Suzuki SV 650 XA uit 2020 is een lichte, sportieve naked bike die kracht en wendbaarheid combineert. Aangedreven door een 645cc V-twin motor, levert deze motor levendig vermogen en een uitstekende rijervaring die zowel geschikt is voor de beginnende als ervaren motorrijder.
Met slechts 6.151 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat en is hij klaar voor nieuwe avonturen. Het lichte gewicht en de sportieve houding maken de SV 650 XA ideaal voor zowel dagelijks gebruik als sportieve ritten. Dankzij de ABS en het geavanceerde technologiepakket biedt deze motor zowel veiligheid als prestaties. Het strakke design en de compacte afmetingen zorgen ervoor dat de motor zowel in de stad als op open wegen goed tot zijn recht komt.
Waarom de Suzuki SV 650 XA?
De Suzuki SV 650 XA is ideaal voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve, veelzijdige motor die krachtig, wendbaar en betrouwbaar is.
  • Bouwjaar 2020
  • 645cc V-twin motor voor dynamisch vermogen
  • Lichtgewicht en wendbaar voor sportief rijden
  • ABS voor extra veiligheid en controle
  • Sportief design en uitstekende rijervaring
  • Ook geschikt voor het  A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
Prijs: € 6.449,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de prestaties en het comfort van de Suzuki SV 650 XA!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer

Opties en Accessoires:
ABS, afneembare tanktas, Sportuitlaat, TomTom 40 rider, Deze motor staat in onze vestiging Almere




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAGIVA
© 2000 - 2025 Motoroccasion