Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 2.800,- p/mnd klik hier
2021, 56 Km
Merkdealer
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2021, 21 Uur
GAS GAS MC 450 FSE
GAS GAS MC 450 FSE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2022, 51 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 51 Uur
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2022,
GAS GAS EC 300
GAS GAS EC 300
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2022, 4157 Km
GAS GAS EC 300
GAS GAS EC 300
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2022, 62 Km
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2023, 41 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 350 F
GAS GAS MC 350 F
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2023, 112 Km
Merkdealer
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2023, 49 Uur
GAS GAS MC 350 F
GAS GAS MC 350 F
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2023, 56 Uur
GAS GAS MC 125
GAS GAS MC 125
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2023,
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2023, 52 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 125
GAS GAS MC 125
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2023,
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2023, 5 Uur
GAS GAS EC 300
GAS GAS EC 300
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2023, 249 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 50
GAS GAS MC 50
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2024, 63 Uur
GAS GAS MC 50
GAS GAS MC 50
€ 4.575,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
GAS GAS MC 85
GAS GAS MC 85
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2024, 80 Uur
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 5.689,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van GAS GAS
© 2000 - 2025 Motoroccasion