Nieuwsbrief:

Motorcentrum Deventer

Alle motoren van Motorcentrum Deventer
122 motoren gevonden
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 14.249,- p/mnd klik hier
2019, 4900 Km
SUZUKI UH 200
SUZUKI UH 200
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2008, 32561 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.289,- p/mnd klik hier
2000, 35397 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2009, 29640 Km
HONDA CBF 600
HONDA CBF 600
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 23245 Km
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2016, 11518 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE ABS
TRIUMPH STREET TRIPLE ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2017, 18892 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2011, 44068 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.989,- p/mnd klik hier
2016, 47360 Km
KAWASAKI VN 2000 CLASSIC
KAWASAKI VN 2000 CLASSIC
€ 9.989,- p/mnd klik hier
2011, 45367 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 38643 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2021, 18147 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2009, 34285 Km
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion