Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor stat in de vestiging Almere
- inruil / financiering mogelijk
- Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
- de motor staat in de vestiging Deventer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4 cilinder V4 |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 782 cc |
Comp. verhouding | 11.6:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder DOHC |
Brandstof toevoer | Electronische injectie PGM-FI |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 102 pk / 75 kW bij 10.000 tpm |
Max. koppel | 72.8 Nm bij 9500 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 37/13 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium twinspar |
Vering voor | 43 mm upside-down |
Vering achter | Pro link |
Remmen voor | 296 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 256 mm hydraulisch |
Voorband | 120/70/17 |
Achterband | 180-55-17 |
Wielbasis | 1464 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 799 mm |
Hoogte | 1243 mm |
Zithoogte | 816 mm |
Drooggewicht | 240 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Crossrunner moet volgens Honda het beste van twee segmenten combineren; de wendbaarheid en opwindende houding van een sportieve naked met de ontspannen rechtop zithouding en stoere uitstraling van een allroad. Honda claimt dat de Crossrunner mix meer dan dat is en dat de fiets een opwindende rijervaring bied zowel bij de dagelijkse korte (stads)tripjes alsmede lange afstanden.



 |
 |
Motorcentrum Deventer |
|
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
|
 |
0570-656006
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1952 - De lancering van het K-model, een kleiner en sportiever model om te beantwoorden aan de snelle motoren uit England. De K had als eerste Harley-Davidson motor en versnellingsbak in één geheel en is de voorloper van de Sportster en eerste Harley met bewegende achterbrug met vering. In 1952 werden het Model K Sport en Sport Solo motorfietsen geïntroduceerd. De modellen K, KK, KH en KHK van 1952-1956 hadden een flathead blok, terwijl de latere modellen XL Sportster gebruik maakten van overhead kleppen motor. De eerste Sportster in 1957 had veel van dezelfde kenmerken als die van de KH inclusief het frame, spatborden, grote gastank en voorwielophanging.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken