Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
QJMOTOR ATR 125
QJMOTOR ATR 125
€ 4.649,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
QJMOTOR SRK 550
QJMOTOR SRK 550
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
QJMOTOR SRK 550
QJMOTOR SRK 550
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
QJMOTOR SRV 600 V
QJMOTOR SRV 600 V
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2024, 2000 Km
QJMOTOR SRT 800 SX
QJMOTOR SRT 800 SX
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, 6465 Km
QJMOTOR SRT 800 SX
QJMOTOR SRT 800 SX
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2024, 7393 Km
QJMOTOR SRT 800 SX TOURING
QJMOTOR SRT 800 SX TOURING
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2024, 10989 Km
QJMOTOR SRT 800 SX
QJMOTOR SRT 800 SX
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2024, 611 Km
QJMOTOR SRK 800 RR
QJMOTOR SRK 800 RR
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
QJMOTOR SRK 800 RR
QJMOTOR SRK 800 RR
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
QJMOTOR SRK 125 S
QJMOTOR SRK 125 S
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRK 550
QJMOTOR SRK 550
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRK 600 RS
QJMOTOR SRK 600 RS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRK 600 RS
QJMOTOR SRK 600 RS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRK 600 RS
QJMOTOR SRK 600 RS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRT 700 X TOURING
QJMOTOR SRT 700 X TOURING
€ 9.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRT 700 X TOURING
QJMOTOR SRT 700 X TOURING
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRK 800 RR
QJMOTOR SRK 800 RR
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
QJMOTOR SRT 900 SX TOURING
QJMOTOR SRT 900 SX TOURING
€ 12.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van QJMOTOR
© 2000 - 2025 Motoroccasion