Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

QJMOTOR  SRK 550 - 2025

Prijs:
€ 5.500,- € 6.999,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
BLACK GOLD
Vermogen:
45 kW
Teller:
747 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
QJMOTOR - srk-550
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
EU verantwoordelijke: MotoMondo Lorentzlaan 14 3401 MX IJSSELSTEIN 0302040655 www.motomondo.nl info@motomondo.nl

Deze QJMOTOR SRK550, nu te bezichtigen bij Moto Hippo!

Voorzien van een eigen ontwikkeld motorblok, levert de SRK 550 een vermogen van 45 kW (61 pk) en 55 Nm. In combinatie met het lage rijklaar gewicht van 176 kilo is de acceleratie verbluffend, net als de scherpe stuureigenschappen. Dankzij het Brembo remsysteem met dubbele 320 mm voorremschijven, voldoet ook de stopkracht aan alle verwachtingen. Bovendien is van de Marzocchi vering de compressie en rebound instelbaar. De QJMotor SRK 550 biedt een aantrekkelijk totaalpakket voor de meest sportieve rijders.

De uitrusting zorgt voor veel comfort en gebruiksgemak, met een USB-A en USB-C aansluiting en verlichten bedieningsknoppen. Het uitgebreide 5-inch TFT display geeft nuttige informatie weer. Zo is er af te lezen wat de bandenspanning en bandentemperatuur is, de stand van de uitschakelbare Traction Control en de actuele rijmodus Normal of Sport.

Deze hippe naked bike is verrassend compleet uitgerust af-fabriek:
- ABS
- Traction Control
- TFT met bluetooth connectiviteit
- USB aansluiting
- instelbare upside-down voorvork
- verlichte stuurschakelaars
- LED verlichting rondom
- bandenspanningscontrole en -temperatuur
- 2 instelbare rijmodi

Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini

Naast alle nieuwe motoren heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 occasions op voorraad. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd, informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden.Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!

Naast deze QJMOTOR SRK550 leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Moto Hippo
Molenveld 7
Hippolytushoef
Plan de route
0227-591639
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion