Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 12800 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.249,- p/mnd klik hier
2023, 11009 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2023, 11900 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2023, 11122 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.400,- p/mnd klik hier
2023, 9300 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2023, 3465 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2023, 19700 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 7610 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 3439 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2023, 3055 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2024, 7519 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.600,- p/mnd klik hier
2024, 9814 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 4111 Km
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 13000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 9502 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2024, 4399 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2024, 4114 Km
Merkdealer
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion