Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2020, 53250 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 25179 Km
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2020, 15900 Km
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 11.650,- p/mnd klik hier
2020, 25600 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2020, 36328 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 12.150,- p/mnd klik hier
2020, 19200 Km
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 11.990,- € 12.390,- p/mnd klik hier
2020, 20257 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2020, 7404 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2021, 36850 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 11827 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 55000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 25985 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 4947 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 41260 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2021, 30700 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 11.740,- p/mnd klik hier
2021, 9238 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2021, 42973 Km
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 1940 Km
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
SUZUKI V-STROM 1050 XTA
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 43361 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 XT
SUZUKI V-STROM 1050 XT
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2021, 10836 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion