Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050/A - 2020

Garantie: Ja
53250 Km
WIT ROOD
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
suzuki - v-strom-1050-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Garantie: Anders

Suzuki DL 1050 V-Strom ABS met koffers en boekjes.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!
Opties en Accessoires:
Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion