Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.485,- p/mnd klik hier
2009, 22437 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2009, 6477 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2010, 59099 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 29800 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2010, 35885 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2010, 17275 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 4207 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19282 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 3.990,- € 4.190,- p/mnd klik hier
2011, 34144 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 18328 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 15515 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 28469 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2011, 20800 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2012, 15840 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2012, 24869 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2013, 30876 Km
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.895,- p/mnd klik hier
2013, 24223 Km
SUZUKI GLADIUS
SUZUKI GLADIUS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2013, 10800 Km
Merkdealer
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 16704 Km
Merkdealer
SUZUKI GLADIUS ABS
SUZUKI GLADIUS ABS
€ 3.000,- p/mnd klik hier
2014, 42000 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion