Nieuwsbrief:

SUZUKI  GLADIUS ABS - 2013

35223 Km
N.v.t.
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki Gladius – 2013 | 35.223 km | ABS

 

Op zoek naar een veelzijdige en stijlvolle motor?


Deze Suzuki Gladius uit 2013 combineert wendbaarheid met een sportieve uitstraling en is voorzien van handige extra’s!

 

Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 35.223 km
ABS voor extra veiligheid
Hepco & Becker kofferset voor voldoende bagageruimte
SW-Motech tanktas voor extra opbergruimte
Korte nummerplaathouder voor een strakke look
LED-knipperlichten voor een moderne uitstraling

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 |info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion