Motoren zijn mijn passie. Dat is de reden dat ik in 2014 hobbymatig begonnen ben met het inkopen en verkopen van motoren. Ik merkte dat er veel vraag is naar motoren maar dat niet iedereen zin en tijd heeft voor het zoeken naar motoren, het onderhandelingsproces en het ophalen van de motoren. Daarnaast ontbreekt soms de kennis en ervaring om snel te kunnen beoordelen of de motor in goed staat is. Deze taak neem ik u dan ook graag uit handen.
Ik houd van duidelijke communicatie en heldere afspraken. Cruciaal bij de totstandkoming van een goede onderhandeling. In de afgelopen jaren heb ik al veel klanten blij mogen maken met een goede motor tegen een scherpe prijs. Een goede levering is erg belangrijk en ik ben pas tevreden wanneer mijn klanten tevreden zijn. Na 3 jaar is De Friese Motorfiets uitgegroeid naar een klein zelfstandig bedrijf dat nog steeds in ontwikkeling is. De vraag naar hulp in de onderhandeling, ophalen en wegbrengen van motoren neemt toe maar ook verzoek om onderhoud, reparaties en motorbanden komt binnen.
Daarom heb ik besloten om mij per april 2017 volledig als zelfstandige op de Friese Motorfiets te richten. Iets waar ik lange tijd naar heb uitgekeken. Ik zie ook uit naar een mooie blijvende samenwerking met mijn huidige klanten maar ook nieuwe samenwerkingsverbanden. Dus heb je vragen of hulp nodig neem dan contact op via telefoon of email.
Met vriendelijk groet, Kees Hiemstra, De Friese Motorfiets
Een stukje historie: APRILIA in 2008 - De ontwikkeling van het merk gaat gepaard met de introductie van de motorfiets modellen vol met geavanceerde technologie, stijl en innovatie, zoals de Shiver 750, de eerste productie- motorfiets in de wereld met een ride-by-wire elektronische gasklep, en de Mana 850 als eerste motorfiets met een revolutionair, volledig elektronische automatische versnellingsbak. In de off-road scene, waar Aprilia’s race succes begon, komt Aprilia met nieuwe, high performance 450 en 550 V twins, de RXV en de SXV serie.
Op 22 februari 2008 onthuld Aprilia de RSV4 'Race Machine'. Met 4 cilinders, een cilinderinhoud van 1000 cc en meer dan 200 pk is deze raceversie Aprilia's terugkeer naar het Superbike Wereld Kampioenschap.