Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.350,- p/mnd klik hier
1999, 33900 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 2.700,- p/mnd klik hier
2000, 33734 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2001, 46073 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 49933 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2001, 13560 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2001, 22462 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2001, 23120 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2002, 41644 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2002, 37522 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2003, 52223 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2004, 22334 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 8904 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 25899 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2008, 44204 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 63422 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 54079 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2011, 36476 Km
Merkdealer
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.550,- p/mnd klik hier
2012, 39000 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2012, 17893 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion