Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1997, 85823 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.749,- p/mnd klik hier
1997, 31265 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1997, 78680 Km
Merkdealer
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.790,- p/mnd klik hier
1997, 45620 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.190,- p/mnd klik hier
1998, 67122 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1999, 55587 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1999, 55673 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 86604 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 30434 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion