Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- € 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2004, 42077 Km
Motorhandel Meijering, UTR
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.975,- p/mnd klik hier
2004, 6042 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2006, 58600 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 52971 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2008, 27862 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2008, 40000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2009, 54200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2009, 26000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.199,- p/mnd klik hier
2009, 35000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2009, 29600 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 6.250,- € 6.750,- p/mnd klik hier
2009, 9900 Km
YAMAHA TMAX TECH MAX
YAMAHA TMAX TECH MAX
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 44128 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX
YAMAHA XP 530 T-MAX
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2012, 28659 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2013, 18894 Km
YAMAHA TMAX WHITE MAX
YAMAHA TMAX WHITE MAX
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 21940 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 6.188,- p/mnd klik hier
2014, 34731 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2014, 23571 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 15013 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX SX
YAMAHA TMAX SX
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2017, 28744 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion