Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2017, 46500 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.299,- p/mnd klik hier
2017, 47750 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2017, 26846 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2017, 26145 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2017, 20142 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2017, 23558 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2018, 16500 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2018, 18618 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2018, 11472 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2019, 11728 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2019, 43755 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.990,- € 5.390,- p/mnd klik hier
2019, 23758 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2019, 17580 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2019, 4804 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, 17735 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2021, 16617 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2021, 26506 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 15975 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2021, 20600 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2021, 11254 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion