Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2017

Garantie: Ja
20142 Km
BRONS
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Modeljaar: 2017

Onze prijs is de totaal prijs!

Deze motor wordt afgeleverd met:
-Een service beurt volgens schema
-Volledige check-up van de motor
-Volle tank brandstof
-12 Maanden BOVAG garantie
-Kenteken tenaamstelling


Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...

Opties en Accessoires:
Akrapovic einddemper




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion