Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJR 1300 SP - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
31.944 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
yamaha - xjr-1300-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha XJR 1300 SP uitvoering met ohlins in super nette staat , deze dikke klassieke viercilinder is een echte eye catcher 
  • WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT

    De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!

    wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen

    Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een  kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.

    Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !

    Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.

    OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !

    Motorhuisbrabant
    Lannerstraat 53
    5011 ET Tilburg

    www.motorhuisbrabant
    info@motorhuisbrabant.nl

    013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u

    BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Brabant
Lannerstraat 53
Tilburg
Plan de route
013-8225552
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion