Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO S - 2023

Garantie: Ja
1442 Km
VERDE
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
moto-guzzi - v-100-mandello-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S NEW BIKES
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

Onze DEMO is bij ons beschikbaar voor
proefritten! Ben je benieuwd naar de
nieuwste V100? Maak dan snel een
afspraak!

Nu op voorraad! De volledig nieuwe en
revolutionaire Moto Guzzi V100
Mandello S. De V100 houdt het midden
tussen een roadster en een toermotor
met geweldige stuureigenschappen en is
revolutionair op vele vlakken; zo is
het de eerste vloeistof gekoelde
V-Twin uit Mandello (met een vermogen
van 115 Pk en 108 Nm koppel) en is de
motor uitgerust met adaptieve
aerodynamica. Het rijklaar gewicht met
volle 17L tank bedraagt slechts 233
Kg. Daarnaast behoren ABS, Traction
Control, Cruise control, diverse
rijmodi, TFT scherm, LED verlichting,
Brembo remmerij en een verstelbaar
windscherm tot de standaard
uitrusting. De V100 Mandello is
leverbaar in twee verschillende
kleurstellingen. Standaard wordt de
motor geleverd met 2 jaar
fabrieksgarantie, welke tegen
meerprijs uit te breiden is naar in
totaal 4 jaar. Er is een ruime keuze
aan fabrieksaccessoires beschikbaar,
zoals o.a. koffersets incl topkoffers,
valbeugels, middenbok,
handvatverwarming, mistlampen, grotere
ruiten, verhoogde en verlaagde
comfortzadels, etc. Heb je interesse?
Bel ons voor een proefrit en/of
offerte. Tot snel!!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion