Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW WIT
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 550 afleverkosten.

Nu uit voorraad leverbaar!! De nieuwe
Stelvio Duecento Tributo! Uitgebracht
als eerbetoon aan de Stelvio pas,
welke in 1825 geopend is en haar 200e
verjaardag viert. Deze unieke
uitvoering is gelimiteerd op 2.758
exemplaten wereldwijd en rijk
uitgerust o.a. met bochten-ABS, blind
spot detection, MIA buetooth module,
quickshifter, verwarmd voor- en
achterzadel, 5 rijmodi, TPMS en een
middenbok. Wacht niet te lang, want
deze uitvoering is eenmalig!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion