Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY PRO - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
MATGROEN
Vermogen:
79 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
triumph - tiger-900-rally-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Nu uit voorraad leverbaar! De Triumph
Tiger 900 RALLY PRO is de ultieme
toermotor voor op en naast de weg. De
Tiger 900 is uitgerust met het bekende
en oersterke 888cc driecilinder
motorblok welke 108 PK en 90 Nm aan
koppel levert. Dit motorblok levert
over het hele toerenbereik een hoog
koppel, zakt niet in en is van
onderuit perfect te doseren. De Rally
Pro uitvoering heeft het volledige
optiepakket aan boord en dat bestaat
o.a. uit geoptimaliseerde bochten-ABS
en TCS, cruise control,
versnellingsindicator, 6 rijmodi, 7"
full-colour TFT scherm, Full-LED
verlichting incl DRL en mistlampen,
verlichte schakelaars, Bluetooth
Connectivity system ,
bandenspanningssensoren, Quickshifter,
spaakwielen, schokbrekers met langere
veerwegen, Brembo Stylema remmerij,
verwarmde handgrepen en zadels,
middenbok, valbeugel, handkappen en
een verstelbare ruit. De motor heeft
een drooggewicht van slechts 201 Kg,
een tankinhoud van 20 liter en wordt
geleverd inclusief 2 jaar
fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse bagagesystemen,
valbeugels, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion