Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2024

Garantie: Ja
7262 Km
EMERALD BLAZED
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Te koop bij Motor Venray: een Kawasaki Ninja 1000 SX uit 2024.
Deze sportieve tourmotor heeft 7.262 kilometer op de teller. De perfecte keuze voor rijders die comfort en prestaties zoeken.

De motor is afkomstig van de eerste eigenaar. De vier jaar fabrieksgarantie geldt vanaf de eerste tenaamstelling. Met een complete onderhoudshistorie weet u precies wat u koopt.

De Ninja 1000 SX is uitgerust met het Tourerpakket. Dit pakket bevat een comfortabele ruit en ruime zijkoffers. Ideaal voor langere tochten en weekendtrips.


Extra’s zoals handvatverwarming en een quickshifter maken het rijden nog prettiger. Voor een combinatie van sportieve kracht en comfort, bezoek Motor Venray.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion