Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 1000SX - 2024

Garantie: Ja
2557 Km
ROOD
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
kawasaki - ninja-1000sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Te koop bij Motor Venray: een bijna nieuwe Kawasaki Ninja 1000 SX uit 2024 met slechts 2.557 kilometer op de teller. Deze sportieve motor is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in uitstekende staat.

Met de resterende fabrieksgarantie koop je deze motor zonder zorgen. De Ninja 1000 SX is bovendien uitgerust met praktische zijkoffers voor al je bagage en een hoge ruit voor extra rijcomfort en windbescherming.

Benieuwd naar deze Kawasaki? Kom langs bij Motor Venray en laat je verrassen door de perfecte combinatie van sportiviteit en comfort.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion