Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2014

Garantie: Ja
26000 Km
.
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10054

De Honda NC 750 X DCT uit 2014 is een veelzijdige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke allroad motor, ontworpen voor zowel stadsverkeer als toertochten.
De DCT (Dual Clutch Transmission) uitvoering beschikt over een automatische versnellingsbak met twee rijmodi (Drive en Sport), maar biedt ook de mogelijkheid om handmatig te schakelen via knoppen op het stuur.


Belangrijkste kenmerken:

Motor: 745cc, paralleltwin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 54 pk (40,3 kW) bij 6250 tpm


Koppel: 68 Nm bij 4750 tpm


Transmissie: DCT (automaat en semi-handmatig)

Verbruik: Zeer zuinig, gemiddeld tussen 1 op 25 - 1 op 30


Tankinhoud: 14,1 liter


Rijpositie: Rechtop en comfortabel, geschikt voor lange ritten


Gewicht: Ca. 230 kg rijklaar
NC 750 X DCT met sportieve uitlaat en carbon handkappen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Urk
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion