Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 250 F - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - yz-250-f
yamaha - yz-250-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het chassis komt rechtstreeks van de uitstekende YZ450F die in zijn eerste seizoen talloze MXGP- en Supercross-races won. Dankzij de verfijnde geometrie, de wielophanging achter en fabrieksinstellingen aan de voor- en achterkant is de tractie van de YZ250F bij het uitkomen van bochten sterk verbeterd, waardoor het befaamde wendbare rijgedrag op de racetrack naar een hoger niveau wordt getild.

Compact kuipwerk met ultradunne kuipdelen en een veel vlakker zadel, inclusief een eendelig zadel voor snelle gewichtsverplaatsing. Er is ook een zeer efficiënt luchtbeheerysteem en een ECU die een soepele en controleerbare respons biedt bij laag en hoog toerental. De nieuwste versie van de Power Tuner-app biedt nu bovendien een intuïtieve 'Quick Tuning' functie.

Ook leverbaaf als 70Th Anniversary Edition voor €10.399,-

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion