Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
MIDNIGHT BLACK
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR900: Prestaties en controle in een tijdloos design



De XSR900 voelt zich overal thuis, of je nu geniet van bochtige binnenwegen of de gashendel opent op lange rechte stukken. Met zijn moderne elektronicapakket biedt deze motor een ongekend niveau van controle, ongeacht de situatie. Dankzij de sportieve Quick Shifter en ontspannen cruisecontrol levert de 3-cilinder krachtpatser moeiteloos zowel dynamiek als comfort. Laat je niet misleiden door het klassieke uiterlijk: onder het retrodesign schuilt een geavanceerde EU5+ 890cc CP3-motor, gecombineerd met een lichtgewicht Deltabox-chassis, Brembo radiale hoofdremcilinder, Spinforged-wielen en volledig instelbare vering.



De XSR900 belichaamt Yamaha's Faster Sons-filosofie, waar traditie en innovatie samenkomen. Geïnspireerd door iconische motorfietsen uit het rijke verleden van Yamaha en ontwikkeld met decennia aan expertise, biedt deze motorfiets de perfecte mix van nostalgie en moderne high-performance technologie.
De XSR900 is ook leverbaar in een 35 kW A2-versie.

Kleuren: Midnight Black en Legend Red
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion