Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY - 2020

28884 Km
Mat Kaki
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie Tiger Rally

De Tiger 900 Rally combineert een klassebepalend chassis, verbeterde geavanceerde rijdergerichte technologie en een geheel agressievere stijl om avontuurlijk te rijden waar u maar wilt.

Met een sterker 900 cc driecilinder blok voor betere prestaties, vermogen en koppel, vertegenwoodigt de Rally een enorme stap voorwaarts in mogelijkheden voor een adventure motorfiets.


Ongelooflijk veelzijdig de perfect allrounder met spannend sportief en sterk 900 cc driecilinder blok

Incl.

* Topkoffer + rek 

* Zijkoffers

* Valbeugelset

* 7"TFT display

* Handkappen

* Cruisecontrol

* Led verstralers

* Instelbare v+a vering

* Handvat verwarming

* Verschillende rijmodi

* In hoogte verstelbare ruit

* Gps beugel 

* Telefoonhouder 

* Enz enz ............


Dealer onderhouden

Recent beurt met nieuwe banden & kettingset gehad

Boekjes sleutel alles compleet

Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 888 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 28.000
Kleur: Mat Khaki
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Handvat verwarming, Kofferset, Mistlampen / Verstralers , Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion