Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 1000 S - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Blauw/Wit
Vermogen:
91 kW
Teller:
75.165 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Leuke Suzuki SV1000S met ervaren, maar super onderhouden kilometers! Aantoonbaar groot onderhoud gehad, inlusief kleppen stellen! De motor rijd als nieuw, is origineel nederlands van de 2e eigenaar!

Opties: Donker kuipruit, val doppen, Yoshimura dempers

 
  • - Occasion bekijken en proefrijden: 
    Graag verzoeken wij u om voor een bezichtiging of proefrit even contact met ons op te nemen! Dit om teleurstellingen te voorkomen en wij alle tijd voor u hebben! Wij reserveren de motor maximaal 24uur na afspraak.

    - Onze occasions worden geleverd inclusief:
    • Volle tank brandstof.
    • Klein onderhoud.
    • Zorgvuldig & nauwkeurige controle.
    • Gewassen & Gepoetst inclusief Ceramic guard .
    • Tenaamstelling & Optionele 10 Dagen All-Risk verzekering. 
    Rijklaar zonder bijkomende kosten en zo mee te nemen!

    - Garantie optioneel onder voorwaarden van MotorGarantie:
    • €195 = 3 Maanden & 2000km
    • €395 = 6 Maanden & 4000km
    • €595 = 12 Maanden & 6000km

    - Over ons:
    AMR Motorfietsen is het adres voor uw nieuwe, eerste of vervangende motor! Alle motoren worden zorgvuldig gecontroleerd en onderhouden vanuit eigen werkplaats zodat u met 100% zekerheid de weg op gaat! Ook voor onderhoud & reparatie bent u bij ons aan het juiste adres en van harte welkom!

    - Voorraad motoren:
    Voor ons volledige aanbod, neem een kijkje op onze website, pagina op marktplaats of motoroccasion! Ons aanbod is actueel en dagelijks up to date! 

    - Op de hoogte blijven? Volg ons op social media:
    Facebook: AMR Motorfietsen
    Instagram: @amrmotorfietsen

    - Contact:
    AMR Motorfietsen
    Amsterdamseweg 13A
    1422AC Uithoorn
    Tel: 0297256300 (Ook WhatsApp!)
    Email: info@amrmotorfietsen.nl

    - Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag-vrijdag: 09:00 / 18:00
    Zaterdag: 09:00 / 17:00
    Zondag: gesloten

    - Afspraak buiten openingstijden? Vraag naar de mogelijkheden! 

    Wij hebben ons best gedaan om alle informatie voor het betreffende voertuig te omschrijven of aan te tonen doormiddel van foto's.
    Echter zijn fouten nooit uitgesloten, neem daarom ook zelf de moeite om dergelijke zaken te controleren voor aankoop! Het kan voorkomen dat berichten via
    marktplaats niet altijd verzonden worden of bij ons aankomen! Om er zeker van te zijn goed met ons in contact te komen raden wij u aan om even te bellen, een whatsapp bericht te sturen of per email!


     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
AMR Motorfietsen
Amsterdamseweg 13A
Uithoorn
Plan de route
0297-256300
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion