Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
3 KLEUREN
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 72 maanden

De Suzuki GSX-S1000 is leverbaar in 3 kleuren.

De gloednieuwe Suzuki GSX-S1000 is een volbloed naked in de meest pure vorm. Ten opzichte van zijn voorganger heeft hij meer vermogen, een bredere koppelverdeling, meer elektronica en valt hij extra op door zijn volledig nieuwe, maar bovenal agressieve styling. The beauty of naked aggression. Suzuki heeft de GSX-S1000 letterlijk op alle fronten aangepast, verbeterd en aangescherpt. Allemaal met nog meer focus op de rijder. Gebleven is de mix van sportiviteit, de comfortabele rechte zitpositie, een lichtgewicht frame, indrukwekkend vermogen en alledaagse bruikbaarheid. En dat alles samengebracht in een veelzijdige machine met een agressieve look, inclusief stoere verticaal geplaatste LED-koplamp.

De 999 cm3 viercilinder – nog altijd het legendarische blok van de GSX-R1000 – is krachtiger dan ooit en biedt aanzienlijk meer bruikbaar koppel onderin. Het piekvermogen bedraagt 152 pk (112 kW) met 106 Nm aan koppel. De viercilinder profiteert meer dan ooit van de knowhow die Suzuki heeft opgedaan met het ontwikkelen van de GSX-R1000 en met de talloze overwinningen in motorraces, zoals het MotoGP-kampioenschap. Met het uitgebreide elektronicapakket, inclusief een bi-directional quickshifter en instelbare tractiecontrole, is de nieuwe GSX-S1000 is de ultieme straatmotor.
Ben jij er klaar voor?

oor de GSX-S1000 wordt het motorblok van de GSX-R1000 gebruikt. Deze 999cc 4-in-lijn is verbeterd voor een goede gasrespons en brengt het vermogen nog soepeler over naar het achterwiel. Het motorblok is ontwikkeld om races te winnen, maar aangepast voor de straat en produceert 106 Nm koppel bij 9.250 toeren per minuut met een piekvermogen van 152 pk (112 kW) bij 11.000 toeren per minuut. Met het brede vermogen, hoge koppel en de state-of-the-art technologie houdt niets je meer tegen!

Suzuki heeft een nieuw, lichtgewicht frame ontworpen voor De GSX-S1000. Dit zorgt voor optimaal stuurgedrag en rijplezier. Elk aspect van het rijwielgedeelte is gemaakt op de handling en controle voor alle wegen en omstandigheden te optimaliseren. De swingarm komt rechtstreeks van de GSX-R1000 voor sportieve prestaties en de ultieme Superbike look.
KYB heeft een nieuwe voorvork ontwikkeld met alle wenselijke instelmogelijkheden. De veervoorspanning, rebound, compressie en demping kunnen naar wens van de rijder aangepast worden.

De GSX-S1000 is een wild en agressief ogende naked bike. De verticaal gestapelde LED-koplamp, in hexagonale vorm, samen met de 'winglets' aan de voorzijde zorgen voor een sportief en agressief uiterlijk. Het stuur is 23 mm breder geworden en komt 20 mm meer naar de rijder toe voor een verbeterde zitpositie. LED-knipperlichten en het LED-achterlicht benadrukken het extreem sportieve uiterlijk nog eens extra. De radiale Brembo vierzuiger monoblock lichtgewicht remklauwen zorgen voor optimaal remvermogen. Behalve dat de Brembo’s fantastische remprestaties leveren, zijn ze ook nog uitgevoerd in een fraaie zwarte kleurstelling. Er is gekozen voor remschijven van 310 mm voor maximale stopkracht.
Om maximaal te kunnen remmen en om het blokkeren te voorkomen tijdens een noodstop heeft de GSX-S1000 een lichtgewicht ABS-systeem.

De Suzuki GSX-S1000 is uitgerust met het ingenieuze 'Advanced Traction Control System'. Via diverse sensoren bij de wielen en het motorblok controleert dit systeem 250 keer per seconde de actuele situatie. Indien er eventuele wielspin optreedt, grijpt het systeem direct in door het motorvermogen aan te passen en zo optimale grip op het wegdek te garanderen. Door middel van een keuzeschakelaar op het stuur kan de rijder eenvoudig een van de vijf standen kiezen of het systeem volledig uitschakelen.





Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion