Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Wij leveren deze motor ZONDER extra kosten af met:
- 3 maanden garantie voor extra zekerheid
- Servicebeurt en aflevercontrole (Servicebeurt wordt uitgevoerd als aangegeven door fabriek en slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
- Sleutelset compleet.
- Tenaamstelling / vrijwaring.
- Gratis 10 dagen verzekering mogelijk.
- Uitstekende klantenservice en nazorg
Motor inruilen? Wij doen u graag een passend voorstel!
Motor verkopen zonder zorgen? Via de bank of contant geld en RDW Vrijwaring ter plaatse.
Financieren? Flexibele mogelijkheden beschikbaar.
Afstand een probleem? Wij bezorgen of halen op door heel Nederland tegen een gunstig tarief!
U kunt ons bereiken via:
- Telefoon: 0251 22 80 50
- Whatsapp: 06 23 60 32 44
- Email: info@paddockmotoren.nl
Welkom bij Paddock Motoren!
Met een ruime collectie motoren en inkoop mogelijkheden vindt u precies de motor die bij u past. Wij staan voor kwaliteit en service, onze prijzen zijn scherp en transparant zonder verborgen kosten of verrassingen!
We beschikken over een grote moderne werkplaats met vakkundige monteurs voor al uw onderhoud en reparatie, uitgebreide collectie accessoires en daarnaast zijn wij gespecialiseerd in schade herstel, van taxatie tot reparatie.
Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.paddockmotoren.nl.
Opties en Accessoires: Zwarte kapruit, Valdoppen LSL
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 599,4 cc |
Comp. verhouding | 12,5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie 38 mm |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | instelbare 43 mm telescopische voorvork |
Vering achter | 7 traps instelbare monoshock |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf, vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | MT 3.5 x 17M/C |
Achterband | MT 5.5 x 17M/C |
Wielbasis | 1.440 mm |
Lengte | 2.090 mm |
Breedte | 795 mm |
Hoogte | 1.075 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 183 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij Paddock Motoren is het begrip ‘motorfiets’ vertegenwoordigd in de ruimste zin van het woord. Er worden hoge eisen gesteld aan service en aan onderhoud en reparatie van uw motorfiets. Alle kennis is hiervoor in huis, plus de passie die wordt gedeeld met andere motorliefhebbers.
Er wordt altijd tijd gemaakt voor overleg en een eerlijk advies. Het assortiment breidt regelmatig uit. Dit geldt voor olie, crossmaterialen, kleding, helmen en accessoires. Bent u geïnteresseerd in een product wat niet op voorraad is dan kan het voor u besteld worden via de vele leveranciers met wie Paddock Motoren contact heeft. Ook voor chromen accenten en een complete lijn onderkleding bent u bij Paddock Motoren aan het juiste adres.
In de winkel heeft u de beschikking over een adviescomputer. Hiermee kunt u zelf toegang krijgen tot informatie over de juiste smeer- en onderhoudsmiddelen voor uw merk en type motorfiets. Voor de beginnende motorrijder heeft Paddock Motoren starterspakketten, een complete outfit bestaande uit broek, jas, laarzen en helm voor een scherpe prijs.
Bent u nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat bij Paddock Motoren, kom dan eens vrijblijvend langs!
 |
Paddock Motoren |
|
Cruquiusweg 1-E
Velsen-Noord
Plan de route
|
 |
0251-228050
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA