|
Motor | 1-cilinder 4-takt mengselmotor, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 89|60 |
Cilinder inhoud | 373,2 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 44|32| |
Max. koppel | | |
Koppeling | Koppeling in oliebad / mechanisch geactiveerd |
Versnellingsbak | 6-versnelling met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | 5/8 x 1/4” (520) keerring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,4 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisframe van staalbuis, gepoedercoat |
Vering voor | WP upside-down Ř 43 mm |
Vering achter | WP monoshock |
Remmen voor | Four-piston radial fixed calliper, brake disc, 300 mm remschijf |
Remmen achter | Single-piston floating calliper, brake disc, 230 mm remschijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,367 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 149 |
Leverbare kleuren | Zwart |
Beschrijving | De 390 Duke belichaamt waarden die motorrijden al decennialang tot een geweldige belevenis maken: maximaal rijplezier, optimale inzetbaarheid en een superieure, speelse handling. Vederlicht, krachtig en barstensvol hypermoderne techniek. Eigenschappen die borg staan voor een ongekende rijdynamiek, zowel in de asfaltjungle als op bochtige landwegen. De 390 Duke – nergens krijg je meer motorfiets per euro. |