Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  ROADMASTER LIMITED - 2021

Garantie: Ja
10564 Km
.
indian - roadmaster-limited
indian - roadmaster-limited
indian - roadmaster-limited
indian - roadmaster-limited
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 20 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10116
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 171
Garantie: Ja
Status: Gebruikt

Indian Roadmaster Limited Darkblue Metallic

INDIAN ROADMASTER
De Roadmaster is een nauwgezet samengestelde, krachtige en uitgebalanceerde touring-fiets. Bomvol met het meest complete pakket aan touring-mogelijkheden.

TOUCHSCREEN MET RIDE COMMAND
Een prachtig 7-inch touchscreen met RIDE COMMAND biedt integratie van Apple CarPlay, navigatie, Bluetooth®-connectiviteit, en nog veel meer.

THUNDERSTROKE 116 V-TWIN MOTORBLOK
De luchtgekoelde Thunderstroke 116-motor produceert een koppel van 171 Nm voor uitzonderlijke kracht bij lage toerentallen en een soepel rijkarakter bij elke snelheid.

COMFORTABEL DOORRIJDEN
Verwarmde handgrepen en tweepersoons zadel met onafhankelijke warmteregeling voor zowel de passagier als de bestuurder garanderen dat je reist in alle comfort. Harde onderste kuipdelen met verstelbare ventilatieopeningen bieden rijders de mogelijkheid de luchtstroom aan te passen voor superieur rijcomfort.
Motortype Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc

Prestaties
Maximaal koppel RPM 3000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 171 Nm

Standaarduitrusting
7 inch touchscreen powered by Ride Command with Navigation and Apple CarPlay® integration
Power Windshield
Highway Bars
Vinyl Rogue Seats
Heated Grips
Adjustable Passenger Floorboards
137 litres of Storage
Tire Pressure Monitoring
Remote-locking Hard Saddlebags & Trunk
Selectable Ride Modes
Rear Cylinder Deactivation
ABS
Cruise Control
Keyless Ignition
200 Watt Audio System with AM/FM, Bluetooth, USB, Smartphone Compatible Input, and Weatherband
12V Charging Port

Electronica
Meters Fairing-mounted instrument cluster




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2024 Motoroccasion