Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN LIMITED - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 20 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10175
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 171
Garantie: Ja
Status: Nieuw

MET EEN UITGEBREID PAKKET AAN PREMIUM ONDERDELEN, DE POWER VAN DE THUNDER STROKE 116 V-TWIN EN ONGEKENDE BESTURING, ZORGT DE CHIEFTAIN DAT JE VOOROP RIJDT.
De gestroomlijnde look van deze bagger past bij z'n prestaties. Het is een krachtige, luide en complete machine vol met rijtechnologie.

THUNDERSTROKE 116 V-TWIN MOTORBLOK
De luchtgekoelde Thunderstroke 116-motor produceert een koppel van 171 Nm voor uitzonderlijke kracht bij lage toerentallen en een soepel rijkarakter bij elke snelheid.

GESTILEERD MET EEN RANDJE
De prachtige afwerking met chroom, de slanke kuip, de compacte zadeltassen en het scherp gestylede zadel zorgen voor een gestroomlijnde, indrukwekkende verschijning.

MODERN EN STRAK
LED-verlichting van voor tot achter. Een verlaagd profiel. De complete custom-look.
Motortype Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc
Boring x Slag 103.2mm x 113mm
Compressieverhouding 11.0:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem Gesloten brandstofinjectie / 54 mm boring
Prestaties
Maximaal koppel RPM 3000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 171 Nm

Features
Kleur/graphics Black Smoke, Ruby Smoke, Sagebrush Smoke, Icon: Copper Smoke
Fabrieksgarantie 2 jaar
Standaard
Standaarduitrusting 7 inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief Apple CarPlay®-integratie; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm; highway bars; met vinyl bekleed Rogue-zadel; bandenspanningscontrole; op afstand afsluitbare harde zadelkoffers; te selecteren rijmodi; uitschakelsysteem achterste cilinder; ABS; cruise control; sleutelloos starten; 100W-audiosysteem met AM/FM-radio, Bluetooth, USB, smartphone-integratie; 12V-laadaansluiting
Verlichting Led-koplamp, led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers
Meters Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion