Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN LIMITED - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
.
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 20 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10175
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 171
Garantie: Ja
Status: Nieuw

MET EEN UITGEBREID PAKKET AAN PREMIUM ONDERDELEN, DE POWER VAN DE THUNDER STROKE 116 V-TWIN EN ONGEKENDE BESTURING, ZORGT DE CHIEFTAIN DAT JE VOOROP RIJDT.
De gestroomlijnde look van deze bagger past bij z'n prestaties. Het is een krachtige, luide en complete machine vol met rijtechnologie.

THUNDERSTROKE 116 V-TWIN MOTORBLOK
De luchtgekoelde Thunderstroke 116-motor produceert een koppel van 171 Nm voor uitzonderlijke kracht bij lage toerentallen en een soepel rijkarakter bij elke snelheid.

GESTILEERD MET EEN RANDJE
De prachtige afwerking met chroom, de slanke kuip, de compacte zadeltassen en het scherp gestylede zadel zorgen voor een gestroomlijnde, indrukwekkende verschijning.

MODERN EN STRAK
LED-verlichting van voor tot achter. Een verlaagd profiel. De complete custom-look.
Motortype Thunderstroke 116
Cilinderinhoud 1890 cc
Boring x Slag 103.2mm x 113mm
Compressieverhouding 11.0:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem Gesloten brandstofinjectie / 54 mm boring
Prestaties
Maximaal koppel RPM 3000 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 171 Nm

Features
Kleur/graphics Black Smoke, Ruby Smoke, Sagebrush Smoke, Icon: Copper Smoke
Fabrieksgarantie 2 jaar
Standaard
Standaarduitrusting 7 inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief Apple CarPlay®-integratie; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm; highway bars; met vinyl bekleed Rogue-zadel; bandenspanningscontrole; op afstand afsluitbare harde zadelkoffers; te selecteren rijmodi; uitschakelsysteem achterste cilinder; ABS; cruise control; sleutelloos starten; 100W-audiosysteem met AM/FM-radio, Bluetooth, USB, smartphone-integratie; 12V-laadaansluiting
Verlichting Led-koplamp, led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers
Meters Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion