Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER LIMITED - 2023

Garantie: Ja
4100 Km
.
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 22 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10100
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 178
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Amazing performance machine. Nieuwprijs is 38.690,00 Euro.
Meer dan EUR 7.500,00 Euro voordeel!!!

Motortype PowerPlus
Cilinderinhoud 1768 cc
Boring x Slag 108mm x 96.5mm
Compressieverhouding 11.0:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem Closed loop fuel Injection, closed loop/52 mm dual bore
Prestaties
Maximaal koppel RPM 3800 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 178 Nm

Features
Kleur/graphics Black Metallic, Maroon Metallic
Fabrieksgarantie 2 jaar
Standaard
Standaarduitrusting 7 inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie; Smart Lean Technology; te selecteren rijmodi. Afsluitbare harde zadelkoffers: Brembo-remmen: Ruim 68 liter aan opbergruimte: ABS: Sleutelloos starten: Op het frame gemonteerde kuip: Verstelbare ventilatieopeningen in de kuip; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm: Verstelbare ventilatieopeningen; 12V-laadaansluiting
Verlichting Ledverlichting inclusief Pathfinder-ledkoplamp
Electronica
Meters Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en toerenteller met brandstofmeter, actieradius,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion