Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHALLENGER LIMITED - 2023

Garantie: Ja
4100 Km
.
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
indian - challenger-limited
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 22 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10100
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 178
Garantie: Ja
Status: Fabrieksdemo

Amazing performance machine. Nieuwprijs is 38.690,00 Euro.
Meer dan EUR 7.500,00 Euro voordeel!!!

Motortype PowerPlus
Cilinderinhoud 1768 cc
Boring x Slag 108mm x 96.5mm
Compressieverhouding 11.0:1
Elektronisch geregeld brandstofinspuitsysteem Closed loop fuel Injection, closed loop/52 mm dual bore
Prestaties
Maximaal koppel RPM 3800 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 178 Nm

Features
Kleur/graphics Black Metallic, Maroon Metallic
Fabrieksgarantie 2 jaar
Standaard
Standaarduitrusting 7 inch touchscreen met RIDE COMMAND® inclusief navigatie en Apple CarPlay®-integratie; Smart Lean Technology; te selecteren rijmodi. Afsluitbare harde zadelkoffers: Brembo-remmen: Ruim 68 liter aan opbergruimte: ABS: Sleutelloos starten: Op het frame gemonteerde kuip: Verstelbare ventilatieopeningen in de kuip; elektrisch in hoogte verstelbaar windscherm: Verstelbare ventilatieopeningen; 12V-laadaansluiting
Verlichting Ledverlichting inclusief Pathfinder-ledkoplamp
Electronica
Meters Op de kuip gemonteerd instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en toerenteller met brandstofmeter, actieradius,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion