Nieuwsbrief:

HYOSUNG  AQUILA GV 125 S BOBBER - 2025

Nieuw
Mat zwart
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 125cc V-Twin Bobber is uniek in zijn soort. Niet alleen vanwege zijn krachtbron maar ook als motorfiets an sich. Geen enkele andere motorfietsfabrikant produceert een chopper of bobber die men kan berijden met een A1 rijbewijs (max. 125 cc en max. 11 kW). Dat maakt de Aquila GV 125 S Bobber zo uniek. De ideale motorfiets voor beginners door zijn geringe zadelhoogte (710mm) en lage gewicht (165kg) maar ook voor de gevorderde rijder(ster) voor wie een ‘zware is je ware’ niet meer geldt.

Laat je verbazen door zijn fijne manier van rijden. Het stalen, semi-dubbel wiegframe in combinatie met de robuuste banden (120/80-16 voor en 150/80-15 achter) geven je niet alleen het gevoel om over de Route 66 te cruisen maar ook het heuvellandschap van de Ardennen te ontdekken.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Hyosung
Model Aquila GV 125 S Black edition
Kleur Mat zwart
Segment Bopper
Cilinderinhoud 125 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 24 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW:
€ 4.700,-   
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 4.999,- 

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion