Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Harley-Davidson Roadking
Bomvol kwaliteits-accesoires.
Mooie lage km stand en origineel Nederlands geleverde motor.
o.a. voorzien van:
- Fatbar halve ape
- Chrome schakelaars
- Valbeugel
- Highway steps
- Harde koffers
- Kuryakin luchtfilter
- S&S uitlaatsysteem (bedschaafd geluid)
- Detachable sissybar
- Detachable bagage rek
- Detachable butuurders rugsteun
- 5HD
- NL motor
- 2x sleutels 2x fobs
- HOG map
- 6mnd garantie
Welkom bij Thalen Motortrading
We ruilen graag uw motor in!
Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een mail of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel.
Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!
*Gratis 10 dagen all-risk verzekering
*Geen afl kosten!
*Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor
*Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk
*Financiering voor zakelijk of prive mogelijk
*Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling
Thalen Motortrading
Rheezerend 54
7701 BG Dedemsvaart
Tel: 0523-208396
Whattsapp: 0523-208396
Mail: info@thalenmotoren.nl
website: www.thalenmotoren.nl
Openingstijden:
Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
Dinsdag t/m Vrijdag van 9:00 tot 18:00
Zaterdag van 9:00 tot 16:00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96™ |
Boring x slag | 95.3 mm x 95.3 mm |
Cilinder inhoud | 1584 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofi njectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 5.200 tpm |
Max. koppel | 131 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | Natte plaatkoppeling, 9 platen |
Versnellingsbak | 6-versnellingen Cruise Drive™ |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | Ketting, 34/46 verhouding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | optie |
Frame | Met stalen platen verstevigd buizenframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 117 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | 130/90 B16 67H |
Achterband | 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1610 mm |
Lengte | 2400 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 683 mm |
Drooggewicht | 355 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Black; Pewter Pearl; Flame Blue Pearl (New); Two-Tone White Gold Pearl/Pewter Pearl; Two-Tone Deep Turquoise/Antique White (New); Two-Tone Red Hot Sunglo/Smokey Gold (New) |
Beschrijving | |
Thalen Motor Trading is een motorzaak die gespecialiseerd is in de in- en verkoop van jong gebruikte motoren.
 | Dedemsvaart, Overijssel |
 | 0523-208396 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI