Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2024

0 Km
Zephyr Blue
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
# EINDELIJK BINNEN IN DEZE PRACHTIGE KLEUR!

# DEMO MOTOR DUS BESCHIKBAAR VOOR EEN PROEFRIT

 

De CFMOTO 450MT

Deze lichtvoetige alleskunner is van elke markt thuis!
van het cruisen op het asfalt tot de zandpaden in de bossen.
met deze motor kom je overal! 
het drooggewicht van 175kg maakt deze motor zeer handteerbaar en met uitschakelbare traction control een beest in het terrein.

Motortype:                 2-Cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:         449cc
Max vermogen:         32.5 kw @ 8500 rpm
Max koppel:              44Nm @ 6250 rpm
Boring x slag (mm):  72.0 x 55.2mm
Koeling:                    watergekoeld
Voeding:                   EFI
Ontsteking:               ECU
Versnellingen:           6






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion