Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 1999

Garantie: Nee
74909 Km
.
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

?? Te koop: BMW R 1100 S – Sportieve Boxer met karakter! ???

? Betrouwbare krachtpatser met unieke looks & rijeigenschappen

? Specificaties:

- ? Model: BMW R 1100 S
- ?? Type: Sport
- ? Bouwjaar: 07-1999
- ? Kilometerstand: 74.909 km
- ? Vermogen: 72 kW / 98 pk
- ? Cilinderinhoud: 1.085 cc
- ? Aantal cilinders: 2 (boxer)
- ?? Brandstof: Benzine
- ?? Transmissie: Handgeschakeld
- ? Conditie: Gebruikt, maar netjes onderhouden

? De BMW R 1100 S combineert sportieve prestaties met toercapaciteit. Dankzij het kenmerkende boxerblok geniet je van veel koppel onderin en een unieke rijervaring.

? Highlights:

? Krachtige en betrouwbare boxer-twin
? Ideaal voor sportieve ritten én lange afstanden
? Comfortabele, doch sportieve zithouding
? Strakke styling en Duitse degelijkheid
? Loopt, schakelt en remt zoals je mag verwachten van een echte BMW – klaar voor de weg!

? Kom gerust kijken en maak een proefrit – je zult versteld staan van zijn rijeigenschappen.

? Interesse? Neem contact op voor meer info of een afspraak!
 

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl
Opties en Accessoires:
Katalysator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion