Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2018, 61500 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.750,- p/mnd klik hier
2019, 86180 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2019, 39745 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2019, 44116 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.450,- p/mnd klik hier
2019, 20512 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2019, 37546 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 26841 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 15.495,- p/mnd klik hier
2020, 69970 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2020, 12400 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 28097 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2020, 36000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 19.995,- p/mnd klik hier
2020, 28300 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2021, 53000 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 21.945,- p/mnd klik hier
2021, 6842 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2021, 15500 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.148,- p/mnd klik hier
2021, 7667 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.249,- p/mnd klik hier
2021, 26429 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.450,- p/mnd klik hier
2021, 2350 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.900,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2021, 24359 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion