Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2018, 65604 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2018, 38359 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.445,- p/mnd klik hier
2018, 9955 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2018, 22000 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 19600 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2018, 31838 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2018, 19327 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.445,- p/mnd klik hier
2018, 14164 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.445,- p/mnd klik hier
2018, 22830 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2018, 10333 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2018, 25881 Km
Merkdealer
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 18600 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2019, 17454 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2019, 8063 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2019, 6090 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2019, 7886 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2019, 19714 Km
BMW F 850 GS 40 YEARS EDITION
BMW F 850 GS 40 YEARS EDITION
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2019, 19565 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2019, 25283 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2019, 18377 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion