Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1998, 48459 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 1.275,- p/mnd klik hier
1999, 115406 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2000, 52575 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2000, 22259 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2001, 100612 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 83333 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 49493 Km
Cattier autos en motoren , OV
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2001, 79500 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2002, 49215 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2002, 46100 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 80129 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 70721 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion