Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2000, 79933 Mls
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2000, 123800 Km
BMW R 1150 GS ABS
BMW R 1150 GS ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2000, 72491 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.575,- p/mnd klik hier
2001, 94279 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2001, 56455 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 5.449,- p/mnd klik hier
2001, 77131 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2001, 19084 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 114998 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 146814 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2003, 68000 Km
BMW R 1150 GS ABS
BMW R 1150 GS ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2003, 127000 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2003, 161333 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 4.195,- p/mnd klik hier
2003, 103943 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion