Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2022

Garantie: Ja
13178 Km
LIGHT WHITE/RACING B
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij zijn i.v.m. vakantie gesloten van zaterdag 26 juli
16.00u tot dinsdag 12 augustus 8.30u.
Opties en Accessoires:
2 koffers, ABS pro, Actief-pakket, Adaptieve bochtenverlichting, Alarmlichten, Bandenspanningscontrole, Comfort-pakket, Connectiviteit, Cruise control, Dagrijlicht, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA, Dynamic Traction Control, Dynamiek-pakket, Handvatverwarming, Headlight pro, Intelligente noodoproep, Keyless ride, M endurance ketting, Middenbok, Motorspoiler, Navigatie voorbereiding, Onderhouds-historie, Rijmodi pro, Schakelassistent pro, Style Sport, Teleservices, TFT display, Topkofferrek, Touring-pakket




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jensen Motorrijwielen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion