Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Green
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

"Pure stijl en plezier, geconcentreerd in een makkelijke en toegankelijke motorfiets"

Dit is het concept achter de nieuwe Leoncino 125, een motorfiets die is gemaakt om te voldoen aan de behoeften van de nieuwste generatie motorrijders. De Leoncino 125 is namelijk zeer geschikt voor beginnende motorrijders door zijn wendbaarheid en gebruiksvriendelijke rijeigenschappen.

Bij het ontwerpen van de 125 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de moderne koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

Benelli heeft speciaal voor de 125 serie een nieuw blok ontwikkeld. De 125cc metende, vloeistofgekoelde ééncilinder heeft een SOHC ontwerp met 4 kleppen. De EFI-mapping zorgt in combinatie met een groot 28 mm gasklephuis voor een soepele motorloop en directe gasresponse.De berijder kan rekenen op 10 Nm bij 8500 omwentelingen. Verder doortrekken levert 12,8 pk (9,4 kW) op bij 9500 omwentelingen. Bij een economische rijstijl kan een verbruik behaald worden van 2,2 liter per 100 km! De trefzekere 6-bak in combinatie met assist&slipper koppeling maken het verhaal compleet.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.

Wim en Kevin Zielman

  • Gelieve te bellen alvorens af te reizen, dit om teleurstellingen te voorkomen.

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion