Nieuwsbrief:

Motorhuis Zwolle

Werkplaats Uw motor is bij ons in goede handen. In onze werkplaats maken we uitsluitend gebruik van kwaliteitsproducten en professioneel gereedschap. En alleen in goed overleg met u bepalen we wat er aan uw motor moet gebeuren. Occasions Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij altijd een groot aantal occasions op voorraad. We houden rekening met de verschillende wensen van onze klanten. En zorgen we ervoor dat we voor alle type motorrijders een goede motor beschikbaar hebben. Shop Wij hebben in onze shop alleen de beste kwaliteit producten en kleding. Wij werken bijvoorbeeld met Motorex Olie, Ruiten van MRA en Z-techniek en Odyssey accu’s. Hiernaast werken wij als eerste in Nederland met het Zwitserse merk Scott Sports.
Alle motoren van Motorhuis Zwolle
55 motoren gevonden
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 24809 Km
DUCATI 906 PASO
DUCATI 906 PASO
€ 4.495,- p/mnd klik hier
1989, 36974 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 22.949,- p/mnd klik hier
2021, 21159 Km
DUCATI MONSTER 1200 S
DUCATI MONSTER 1200 S
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2014, 23362 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S GRANTURISMO
DUCATI MULTISTRADA 1200 S GRANTURISMO
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2013, 62611 Km
DUCATI HYPERSTRADA
DUCATI HYPERSTRADA
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2013, 49829 Km
DUCATI 1000 DS MULTISTRADA
DUCATI 1000 DS MULTISTRADA
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 43767 Km
DUCATI M S4R
DUCATI M S4R
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2005, 42275 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING
DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2013, 28449 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.995,- p/mnd klik hier
2017, 16455 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 37337 Km
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
HONDA NT 650 V DEAUVILLE
€ 2.795,- p/mnd klik hier
1999, 26587 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 51422 Km
KTM 690 DUKE
KTM 690 DUKE
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2011, 16262 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 49565 Km
YAMAHA TRACER 9 GT
YAMAHA TRACER 9 GT
€ 13.495,- p/mnd klik hier
2022, 21158 Km
DUCATI M 900 I.E. DARK
DUCATI M 900 I.E. DARK
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2002, 52347 Km
DUCATI SCRAMBLER ICON
DUCATI SCRAMBLER ICON
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 12654 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 23.450,- p/mnd klik hier
2023, 11559 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
BMW R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2018, 21617 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion