|
Motor | Testastretta 11, L-Twin cilinder, 4 kleppen per cilinder, Desmo, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 88|67,5 |
Cilinder inhoud | 821,1 |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Magneti Marelli electronisch injectie systeem, Ride by Wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 110|81|9,250 |
Max. koppel | 89|7,750 |
Koppeling | Slipper, Self servo natte multiplaat, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | Stalen Trellis buizenframe |
Overbrenging | Ketiing |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 43mm USD vorken |
Vering achter | Sachs monoshock, volledig verstelbaar |
Remmen voor | 2x 320mm semi zwevende schijven, Radiaal gemonteerde Brembo Monoblock remklauwen, 4-zuiger 2-pad, axiale pomp met verstelbare hendel, ABS 9MP standaard |
Remmen achter | 245mm schijf, 2-zuiger remklauw, ABS 9MP standaard |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail, 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail, 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,500 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 181 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |