Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 125 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
IMPACT YELLOW
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
yamaha - xsr-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR125: Stijlvol, veelzijdig en klaar voor avontuur

De nieuwe XSR125 combineert een tijdloze uitstraling met moderne technologie, waardoor je altijd opvalt. Aangedreven door een krachtig 125cc/11 kW-motorblok en uitgerust met wendbare besturing, maakt deze motorfiets elke rit een plezier, of het nu naar werk, school of een weekenduitje is. Met premium kenmerken zoals LED-verlichting, een volledig LCD-instrumentenpaneel, een lichtgewicht Deltabox-chassis en upside-down voorvorken biedt de XSR125 prestaties en comfort, geïnspireerd door zijn grotere broers in Yamaha's Sport Heritage-assortiment.



De XSR125 sluit naadloos aan bij Yamaha’s Faster Sons-lijn en biedt stijlvolle opties met bijpassende kleding en accessoires. Deze motorfiets is meer dan een vervoermiddel: het is een statement van vrijheid, stijl en plezier.

Beschikbare kleuren in 2025: Heritage White, Yamaha Blue, en Impact Yellow.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion